DUNE zoekt een administratief en financieel manager (m-f-x) voor een vast contract van 4/5 uur (30,4 uur/week)

Sluitingsdatum voor sollicitaties: 07/07/24

Share on facebook
Facebook

Beschrijving

De VZW Duin zoekt een Administratief en Financieel Directeur om haar team te versterken met een contract van 4/5 jaar (30,4 uur/week).

De administratief en financieel directeur is verantwoordelijk voor de coördinatie van de algemene diensten van de vereniging en coördineert een team van drie personen, waaronder een secretaresse, een financieel manager en een logistiek medewerker. De financieel directeur maakt deel uit van het directiecomité van de vzw DUNE, dat bestaat uit de operationele directie en de strategische directie.

Verantwoordelijkheden

  • Toezicht houden op en coördineren van de financiële, administratieve en logistieke activiteiten van de vereniging
  • Coördineren, aansturen en motiveren van een team van drie personen.
  • Zorgen voor het effectieve beheer van de financiële middelen van de vereniging, inclusief budgettering en controle van de uitgaven
  • Toezien op en toezicht houden op de voorbereiding van financiële verslagen in samenwerking met de financieel manager
  • Ervoor zorgen dat de huidige wettelijke en administratieve voorschriften worden nageleefd
  • Ontwikkelen en implementeren van intern beleid en procedures om de administratieve en financiële operaties te optimaliseren
  • De HR-strategie van de vereniging bepalen en garant staan voor de wettelijke verplichtingen in HR-aangelegenheden
  • Optreden als contactpersoon met het sociaal secretariaat
  • De gebouwen beheren en de logistiek coördineren
  • Nauw samenwerken met het senior management om strategieën en langetermijnplannen te ontwikkelen om de groei en financiële stabiliteit van de vereniging te bevorderen.
  • De vereniging vertegenwoordigen in contacten met externe partners, donoren en overheidsinstanties over financiële en administratieve zaken
  • Zorgen voor het financieel beheer van bepaalde projecten

Profiel

  • Master
  • Ten minste 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in de vrijwilligerssector
  • Ervaring met subsidiebeheer is een pluspunt

Voordelen

  • Vergoeding in overeenstemming met ervaring en kwalificaties 100% vergoeding van reiskosten
  • Telefoon van de zaak
  • Computer van de zaak
  • Dynamische en stimulerende werkomgeving, als onderdeel van een gepassioneerd en toegewijd team

Vaardigheden en knowhow

  • Sterke vaardigheden op het gebied van financieel beheer, waaronder budgettering, financiële analyse en subsidiebeheer
  • Uitstekende leiderschapsvaardigheden, met een bewezen vermogen om een team te leiden en te motiveren
  • Sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden, met het vermogen om effectief samen te werken met een reeks interne en externe belanghebbenden resultaatgericht, met sterke organisatorische en probleemoplossende vaardigheden
  • Bedrevenheid in IT en software voor financieel beheer